شورشی
آموزش انواع شورش، جنبش، کفر گویی، ناسازگاری مدنی، معدنی، آلی و غیره...
اوووووج مقاااام زن

با عرض سلام و شرمندگی مفرط از این سکوت طولانی! خیال نکنید کمبود سوژه داشتیم... خیر، ابداً! قربانش بروم دولت عظیم الشأن اسلامی هر روز آنقدر هنرنمایی می کند که اگر من 24 ساعته هم مطلب بنویسم باز کم است. اشکال اصلی سنگینی درس ها و فصل امتحانات بوده، دیگر خودتان به بزرگی خودتان ببخشید!


ای وای! ای امان! آقا یکی جلوی تهاجم فرهنگی غرب رو بگیره... پیرمون در اومد از بس به ما و فرهنگ غنی اسلامی مون تجاوز کردن! یعنی این ایران خانوم یه «مرد» نداره که بالا سرش باشه؟ همچین با «لباسهای تنگ و چسبان» و پابند و یقه باز این ور اون ور میره که این امریکای جنایتکار هم هی بهش تجاوز کنه

آخه تا کی باید قلب آقا امام زمان از دست این بدحجاب ها درالم و درد باشه.... اگه یه وقت حالش به هم خورد ما دستگاه انژیوگرافی رو چطور بفرستیم ته چاه!... آخه این بد حجاب ها که به فکر قلب دردمند آقا امام زمان و نوکر نوچه هاش رو نیستند... فقط بلدند «گریم» های زشت و زننده (؟!) بکنند (حداقل یک جوری گریم کنید که زننده نشوید تا ما هم خوشمان بیاید)

خاک عالم بر سرم، مملکت پر شده از بی غیرت. آخه مردک خجالت نمی کشی «دختر بالغ 9 تا 24» ساله ات بی روسری میره سر کوچه؟ بازم بنازم غیرت دلاور مردان نیروی همیشه در صحنه انتظامی رو ... ایشالله اجرشون با بانوی دو عالم فاطمه زهرا، خودش بیاد اون دنیا شخصاً باهاتون تصفیه حساب کنه!


حدیث هفته:

شرح حدیث: نادان کسی است که معصیت خدا کند

مثال عینی: ای دختر مسلمان، تو که با مانتو کوتاه و گریم های جلف و زننده بیرون می روی. تو یک کودن بی شعور بیش نیستی. اگر عاقل بودی مانند بانوی دو عالم خودت را داخل خیمه (همان چادر) می پیچیدی و سبیل هایت از بنده هم کلفت تر می شد و گوشه خانه رخت شویی و گلدوزی می کردی تا یک مرد شریف، با ایمان، و ریشو (احتمالاً عضو بسیج محله) بیاید تو را بگیرد تا به اوج مقام زن مسلمان برسی: دستگاه جوجه کشی

ادامه شرح: سابقاً یکی از شرایط نادان نبودن خوش تیپی بوده که البته رسول اکرم پرده از این راز عظیم بر می دارد و ما را مطلع می کند که: خیر! خوشتیپی ربطی به عقل ندارد و یک نادان می تواند خوش تیپ باشد (بعد شما بگویید دین اسلام معجزه ندارد. اعلام همین راز شگفت از اعجاز های رسول اکرم بوده)

ادامه حدیث: آدم نادان می تواند با شخصیت هم باشد.

آقای فاضل لنکرانی در اس ام اسی که از آن دنیا برایمان فرستادند در توضیح این عبارت (که ما هر چه درباره اش فکر کردیم عقلمان ره به جایی نبرد) فرمودند: اصولاً همه مردمان دارای شخصیت هستند. من شخصیت دارم، تو شخصیت داری، او شخصیت دارد، ما شخصیت داریم و الی آخر.مهم ماهیت این شخصیت است که بر هیچ کس جز خداوند عز و جل (و رسول او، و خاندان پاک او و پانزده معصوم و ولی فقیر و خود بنده) معلوم نیست. همان طور که نوح با شخصیت بود و پسرش هم با شخصیت بود اما شخصیتش آن طوری نبود و طور دیگری بود والله اعلم. و بعضی از این حوری های بهشتی که بنده هم اکنون در آغوش دارم خیلی شخصیت برجسته ای دارند و آدم حالی به حولی می شود.... (بقیه اس ام اس به دلیل مشکلات منکراتی حذف شد. اگر علاقمند به دانستن ادامه ماجرا هستید حجابتان را رعایت کنید تا بروید بهشت و خودتان ببینید)

معنی شعر:

.

.

.

...ندارد! به قول یک شاعر دیگر آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است! اگر این شعر را خواندید و خنده تان نگرفت یا دپرس هستید و باید پیش روانپزشک بروید یا اینکه عقلتان در حد همان چس مثقال سراینده این ابیات است!

برچسب‌ها: